...

...
...

duminică, 17 iunie 2012

Floarea pasiunii

Iubirea infloreste-n suflete pereche
Si-nalta-n slavi de oda , ganduri
De doruri ,  si dorinti divine implinite
Nu sunt un suflet , rebel si  singur
Iubind  cu voi , sunt numai unul ...

Am colorat iubirea, ca-i mare valvataie
Asa-i si dragostea-mi , in suflet ce nutresc
Cu inima si trupu-mi , iubesc pasionala
Tot ce-i frumos si bun , Caci sufletu-mi e unul .

De deziluzii n-am sa cant , nicicand ,
Viata-i valtoare  si-i frumoasa , cand iubesti
Sunt vie si-mi traiesc , involburat mi-e gandul
Cand  traind  iubesc , caci sufletu-mi e unul.

Cum sa ma sting , cand inima-mi e valvataie
De sentimente pure , de doruri si dorinti
Si cum sa  inteleg , iubirea care doare ?
Cand sufletu-mi vibreaza si e doar unul ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu