...

...
...

luni, 17 august 2015

hoinar prin viață

Îți amintești copilăria noastră
plină de jocuri și de jucării
De clasa cu banca la fereastră
în care stam noi doi copii?
Sau de vacanțele de vară
spune dacă-ți mai amintești
Plimbările la drum de seară
prea încărcate cu povești.
Teiul cel sălbatic din grădină
din care florile se scuturau
Presărând în păr a lor lumină
și mă rugai ca să mai stau,
Măcar o oră să mă ți-i în brațe
mărturisind iubirea ce nutreai
Mi-adulmecai aroma de pe față
apoi timid, buzele-mi sărutai
Multe amintiri îmi trec prin gând
însă nu ești ca să ne amintim
De anotimpul dus pe-aripi de vânt
mi-e atâta dor să povestim.
Eu n-am uitat, mi-aduc aminte
cu nostalgia-n suflet de atunci
Dacă te chem în gând cuminte
la mine, tu, nu mai ajungi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu