...

...
...

miercuri, 30 octombrie 2013

Recunoştinţă

Tu nu ştii să fii recunoscător
Pentru grijile pe care ţi le port
Dar mă chemi mereu în ajutor,
Iar eu umilă, vin ca la raport!

Nu ştii cât costă disperarea
De a te suporta în fiecare zi,
Că te mai prinde şi mirarea...
Când nu-s mai mult decât aş fi!

Am consumat cu tine, energia
Şi nu m-am plâns când m-a durut,
Că tu nu ştii ce-nseamnă omenia
Şi ai făcut mereu tot ce ai vrut!

Nu-i nimic, mi-e martor Dumnezeu
Şi pentru toate voi primi răsplata,
Rugându-mă, aşa cum fac mereu
Să fiu curată şi limpede ca apa...!

Rămâi calvarul meu, aşa cum ştii
Să mă răneşti de fiecare dată
Dar, ai de grijă, că-ntr-o bună zi
Ai să m-aştepţi tăcut în poartă !

Nu ştii să-mi faci o bucurie...
Sau de-ai făcut-o, mi-ai scos ochii,
Că nu cunoşti cuvântul omenie
Şi vrei, de tine, să m-apropii !

Păstrează grijile doar pentru tine
Şi lasă-mi mie libertatea...
Nu mă trata ca pe un mărăcine,
Atunci când te loveşte soarta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu