...

...
...

miercuri, 30 octombrie 2013

ţi-am dat toată viaţa mea

ţi-am dat iubirea cu dulceaţă
dar tu m-ai alungat în ceaţă

şi inima, cu dor ţi-am dăruit
dar tu perfid, m-ai tot minţit

ţi-am dăruit din trupul meu
să ai, atunci când ţi-o fi greu

ţi-am dat şi poate-o să-nţelegi
că vreau de tot să mă dezlegi

ţi-am dat tot ce-aveam mai bun
şi te-ai crezut al meu stăpân

dar n-ai ştiut, sau n-ai aflat
că viaţa nu-i obiect de dat
*
când ai primit te-ai bucurat
şi aşteptai să dau mai mult
dar la gunoi m-ai aruncat
când ai aflat că e-mprumut

ţi-am dat toată viaţa mea
nu ştii valori să preţuieşti
doar ţi-ai bătut joc de ea
cu vorbele ce le rosteşti

ţi-am dat şi nu ţi-am reproşat
dar tu din viaţă mi-ai furat

ţi-am dat şi poate-ţi voi mai da
dar nu-mi trăda încrederea

2 comentarii:

  1. Văzându-te Getuța tată,/ Că ești în toate înșelată, / Te rog eu, nu-i mai da nimic / Că nu te merită nici pic !

    RăspundețiȘtergere