...

...
...

sâmbătă, 14 iulie 2012

Dulce evadare

Dulce evadare

de Getuta Fata Draga la 3 iulie 2012 la 00:08 ·
 
O gară, un tren ce mă duce-n afară,
Din lumea-mi sinistră spre altă gară,
Privind pe fereastră în depărtare,
Munte văd, inima-mi bate-n înfiorare.

Orele trec, pe şine tot trenul zboară,
Zboară încet şi pentru prima oară,
Am inima vrăjită şi sufletu-mi simte,
La gândul în tumult ce nu mă minte.

Esenţe şi arome şi lumânări aprinse,
Muzica-n surdină ne mângâie-n vise,
Patul e pregătit de masaj pasional,
Şi timpul curge-n fuior sentimental.

Lăsând răgaz de-a împlini amorul,
În tandre mângâieri, trezind fiorul,
Cu dulci sărutări atingând simţirea,
Îmbrăţişaţi liană ne trăiam fericirea.

Iubite, acum, aici cu tine mă nasc
A doua oară. Iubind cu tine refac,
O iubire trăită în visul de odinioară,
Când eram şi eu o copilă de şcoală.

Simt şi trăiesc acum atâta fericire,
Iubite aici cu tine nu-i o amăgire,
Deşi viaţa-mi e searbădă şi rece
Ştiu, doar cu tine voi şti a petrece.
03-07-2012


· · · Distribuie · Şterge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu