...

...
...

luni, 23 iulie 2012

Furtună în suflet

Furtună în suflet

de Getuta Fata Draga la 22 iulie 2012 la 21:55 ·
Furtună sunt în suflet şi-n gând
Dacă în bunătate ai să mă calci
Eu care te-am tratat oricând
Cu respectul ce acum încalci.

Ascultă sufletu-mi cum plânge
Când te privesc cum explodezi
Cum durerea-n piept mă strânge
De-atâta ură cât îmi reproşezi.

Cum din nimicuri, faci o dramă
La maxim nervi să-mi încordez
Şi suportându-ţi rea, sudalmă
Să mă supun, să mă calmez ?

Dar iritată şi uimită-n juru-mi
Privesc la lucruri ce se sparg
În nervii mei, altfel cuminţi
Tăcută să suport, să rabd ?

De ce să tac şi calmă să îndur?
Preaplinul ce mă copleşeşte
Când pot să plec, din loc obscur
Sufletu-i să dau tot ce doreşte.

Şi viaţa să-mi trăiesc, cum simt
Fără ocări şi seri netulburate
Am suflet bun, nu mă dezmint
Chiar dacă n-am mereu dreptate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu