...

...
...

duminică, 15 aprilie 2012

Descrie-ma in trei cuvinte

de Getuta Fata Draga la 14 aprilie 2012 la 23:47 ·
   
 Descrie-ma in trei cuvinte,
si minte-ma cum o faceai
   candva...
    Citeste-mi sufletul si gandul
cand ma gandesc la dumneata
     Priveste-ma cu ochii mintii
farmanta-ma din amintiri
     Intoare-ma ca pe o foaie
din cartea vietii mele
      prinsa...
Aduna-ma din picaturi de roua
     strecoara-ma in poala ta
si pune-ti singura dorinta
     ce mi-o destainuiai candva
Mangaie-mi sanii cu saruturi
     tandre...
si trupul cald de mine sa-ti lipesti
     Strange-ma-n brate tare
si spune-mi cat de tare
     ma iubesti.
Priveste-n noapte stelele aprinse
    si  strange-le  pe toate intr-o
perdea..
   S-acoperi visele cu mine
sa nu le stearga vremea rea.
    Si-o sa-mi culeg din ele
doar pulberea de vise nestiute
    pe care impreuna le visam
candva...
     Promite-mi c-o sa-mi fii mereu
aproape,
     Ca n-ai sa pleci cand timpul
o va cere,
      Si cu o dragoste aprinsa
ai sa m-a  tii mereu in viata ta...!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu