...

...
...

miercuri, 18 aprilie 2012

Eu - Candva ...

de Getuta Fata Draga la 18 aprilie 2012 la 18:47 ·
   
 Candva.... am strigat de bucurie...
Am tipat de furie si am plans de fericire,
    Am tremurat de nervi si  am fost dezamagita,
de persoanele la care nici nu ma asteptam.
     Am iubit pe cine nici nu ma gandeam..
I-am dat libertate celui caruia nu trebuia sa-i dau,
     am zambit chiar si atunci cand plangeam,
Am visat chiar si atunci cand nu mai era nimic de facut,
     Am sperat atunci cand nu aveam la ce,
Am luptat pentru orice si am obtinut tot ce s-a putut
     Am fost luata in brate , fara sa o cer,
atunci cand aveam nevoie,
     Am iubit si am fost iubita,
Am suferit si mi-am revenit,
     Am invatat sa fiu tare in fata oricui,
Am invatat sa ma ajut singura,
     Am avut oamenii importanti in viata mea,
Am prieteni care ma iubesc si ma apreciaza ,
     Am plans uitandu-ma la fotografii si  am facut rime,
Am dat un telefon doar pentru ai asculta vocea...
     M-am indragostit de oricine si  am iubit misterul,
Am furat saruturi si le-am inapoiat....
     Mi s-a intamplat sa cad, dar sa ma ridic si sa continui,
Am crescut in ochii multora si  mi-am cerut scuze,
     atunci cand am gresit...
Am invatat multe lectii si am dat sfaturi,
     acolo unde a fost nevoie,
Am incercat sa reneg amintirile, dar a fost in zadar,
    Am incercat sa uit persoane , dar am inteles ca e imposibil...
Am dansat in ploaie si  m-am simtit singura
     printre o multime de oameni ,
doar pentru ca lipcea acea persoana .
    Se intampla sa mai rosesc si acum in obraji ,
in momentele in care ma simt stanjenita,
    Am invatat ca prima iubire e pentru totdeauna....
Am invatat sa privesc in ochii tai si sa ma vad pe mine...

· · · Distribuie · Şterge


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu