...

...
...

duminică, 15 aprilie 2012

Din lacrimile mele

de Getuta Fata Draga la 13 aprilie 2012 la 19:35

    Din lacrimile mele
ti-am tesut iubire pura
   Si-am plans,cand n-ai venit
Dintr-un sarut pe buzele-mi
   arse de si dor si-atata
asteptat ..
  ti-am impletit cununa
de dorinti suave si fierbinti.
   Si te-am chemat...
In asteptarea ta ,am asezat
   covor de stele nestiute
Pe calea ce doar tu o cunosteai
  Si-am plans,cand nu veneai
Cu sufletu-mi in palme
  te strig ,te chem ,te vreau
Imi esti asa departe
    Si singura nu pot sa stau
Iar lacrimile toate ,
  sa-ti fie nestemate,
Si drum sa-ti lumineze
  sa mi te-aduca aproape
In bratele-mi intinse
   cu drag  sa te primesc
Sa-ti simt sarutul tandru
  si-n ochi sa te privesc
la pieptu-ti ,ca un prunc
   cu dor ma cuibaresc
In lacrimile toate ..
 Sa-ti spun cat te iubesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu