...

...
...

vineri, 11 ianuarie 2013

Banu-i ochiul dracului

Acesta este un pamflet şi vreau să fie tratat ca atare. Mulţumesc!

Banu-i ochiul dracului - pamflet

Banu-i ochiul dracului!
E real, toată lumea ştie,
Pân' la fundul sacului;
În monede, ori hârtie.

De la bani pleacă orice;
Dacă-i ai, păstrează-i
Sau mai bine, cheltuie
Şi nu fă necazuri.

Banu-i ochiul dracului!
Iscă, orice conflicte;
"Asta am plătit-o eu!
Ţine bine minte."

"Te-am ţinut atâţia ani
Tot pe banii mei
Acum, dacă ai şi tu,
Spune ce mai vrei?"

"Eu, plătesc lumina, apa,
Gunoiul, chiar şi butelia"
"ŢI-am adus pâine pe masă;
Mai aveam chiria."
Dar suntem proprietari
Asta-i nasolia."

"Am cumpărat de mâncat
Tot pe datorie.
Iar când trebuie plătit;
Ce-mi rămâne mie?"

"Toată ziua stai pe net;
Eu muncesc, ca prostu',
La căldură, e firesc!
Al meu care-i rostul?"

"Şi acum, ce vrei să fac?
Să reduc bugetul?
Tu stai singur noaptea-n pat
Eu cu internetul."

Astea sunt puţine, însă...
Câte nu se-aruncă;
Vorbe spuse fără rost
Când banu-i, pe ducă.

Ca o morală:

Frate, munca se împarte.
Cu plata este la fel,
Niciunul n-are dreptate!
Am şi eu, are şi el!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu