...

...
...

duminică, 11 mai 2014

La balul fanilor - pamflet

La balul nemascat
să veniți cu toții
În flori o să mă-mbrac,
cît nu se văd chiloții

Îmi pun și crinolină
la mînă să se vadă
Pe cap fulgi de găină,
din a mea ogradă

Ori ca și pălărie
frunze de brustur
Legate ca tichie,
privirii să nu ustur

Voi purta papuci
din frunze de măslin,
Așa-i moda pe-aici
și nu e prea puțin

La brîu o cingătoare
șarpe cu clopoței
Ca mare dansatoare
de mijloc să mă iei

Am pregătit meniu
un vin de buturugă
Să bem pînă tîrziu,
pe melodii la orgă

Mîncarea e aleasă
pe gustul tuturor
Praline cu melasă,
muiate-n caviar

Șampanie la cupe
cu zahăr vanilat
Lămîi ca umbreluțe,
de buze atîrnat

Eu vă aștept pe toți
să nu întîrziați
La balul nemascat,
de fani apreciat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu