...

...
...

duminică, 11 mai 2014

Mesaj de dor

Nu-i motiv să șterg din listă
Prietenia ce ți-am acceptat
Fă-o tu, de mă crezi o arivistă
Nu sunt ceea ce tu ai visat!

Mă blestemi din dragoste
Nu sunt pentru aventuri
Nici nu sunt vreo pacoste
Din viața ta să mă înlături!

Te-aș ruga, să nu fii rău
Cu nimic nu ți-am greșit
De ce mă trimiți în hău
Dacă nici nu te-am iubit!

Ești frumos cum n-am visat
Nu sunt pentru dragoste
Să mă crezi cu-adevărat
Nu-ți răspund la patime!

Nu pot să mă îndrăgostesc
Nu mai am vîrsta potrivită
Chiar de în taină te iubesc
Mi-ajunge să fiu fericită...!

N-aș putea să nu-ți vorbesc
Nici nu sunt nepăsătoare
De-aș putea să te iubesc
Mi-ai fi doar o sărbătoare!

Ți-am văzut fotografia
Pentru mine e de-ajuns
Să te scriu în poezia
Ce sufletul mi-a pătruns!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu