...

...
...

duminică, 9 martie 2014

În amintiri, cînd plouă

Cîtă bucurie îmi trezește norul
S-a lăsat pe fruntea mea cu dor
Sunt născută-n satul Perișoru,
Fată de țărani și oameni din popor!

Am crescut și am trăit la țară
În căsuța noastră părintească,
Toate amintirile azi mă înfioară
De cîte ori gîndul mă duce înspre casă!

La părinții mei ce mă așteaptă
În pragul casei încărcat de dor,
La mama mea bătrînă și frumoasă
Și tata cel mai harnic gospodar!

Sărut mîna mamă, sărut mîna tată
Ne-ați crescut în dragoste pe toți
Fratele cel mare și sora mijlocie,
Cu-atîta bucurie în brațe mă purtați!

Am crescut modest și-n bunăstare
Nu ne-a lipsit nimic și nici nu am cerut
Ne-ați ocrotit asemenea pe fiecare,
La fel și noi copii, truda v-am răsplătit!

Am plecat pe rînd din casa voastră
Atunci cînd soarta ne-a chemat;
Dar n-am uitat iubirea părintească,
În zi de sărbătoare pe toți ne-a adunat!

Cîtă bucurie îmi trezește ploaia
La părinți mei cînd mă gîndesc,
Se luminează parcă și odaia
Cu Dumnezeu acum le mulțumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu