...

...
...

duminică, 9 martie 2014

Uităm de noi

Am uitat că timpul trece
Și de tot ce mi-ai promis,
Ai uitat că gheața-i rece
Și să eu nu-s doar un vis!

Tind să uit pînă și locul
Ce mi-a fost sortit doar mie;
Tu îmi spui că doar norocul,
Mă poartă spre veșnicie,

Pașii mei uitați de tine,
Pasul tău zburat de vînt,
Spre o altă melodramă
Azi mă cheamă în cuvînt,

Am uitat cît mi-e de bine
Sufletul cînd se destramă
Am uitat chiar și de tine,
Dau semnale de alarmă,

Nu mai știu să mai întorc
Fila într-o altă viață
Am uitat să mai trăiesc
Doar cu stropul de speranță,

Uiți de mine, uit de tine
Am uitat că suntem doi
Și că zilele-s puține
Să le-mpărțim între noi,

Ne rămâne doar tăcerea
Să vorbească înainte
Iar uitarea e ca mierea
Și se-ascunde în cuvinte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu