...

...
...

sâmbătă, 18 aprilie 2015

Din dragoste

Mai e nințel și vine Dragobete
să vezi ce chef de dragoste avem
Cum știm să ne iubim pe îndelete
că noi aici doar dragoste suntem
*
Să vezi ce fac atunci pe douășpatru
cu toată vâlvătaia, dacă mai apuc
Îmi leg iubirea bine cu-n căpăstru
și cu ea la târg, s-o vând, mă duc
*
Nu mai am ce face-acum cu dânsa
îs prea bătrână ca să mai iubesc
Că nu se lasă nici de-a dracu* unsă
cu tot ce-am încercat, nu reușesc(!)
*
O dau la preț redus, fără discuții
s-a învechit de mult, s-a și uzat
De-o s-o ceară vreunu cu pretenții
îi spun c-o am și eu de căpătat
*
Dar pân* s-ajung la bâlci e vreme
să opresc în drum din când în când
Să-i strâng căpăstrul, nu te teme
n-am vrut să spun ce-aveai în gând
*
Te-ai așteptat cumva să povestesc
ori să-ți arăt iubirea-mi pătimașă(?)
Eu ți-aș fi arătat dar nu-ndrăznesc
doar din vine ei mi-e inima poznașă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu