...

...
...

sâmbătă, 18 aprilie 2015

Pamflet respectabil

Sunt damă bine, și la locul meu
nu stau pe unde nu-s dorită
Mă feresc de orice derbedeu
crede că-s prea lesne păcălită.

Mulți cred că le-am căzut în plasă
dacă am dat un deget de-ajutor
De plecăciuni făcut-au și cocoașă
sperând că-s numa bună de amor


Am vorbit cu mulți și fiecare
m-a tratat firesc și respectat
Însă sunt destui d-aceia care
cred că-s o fustă ușor de ridicat

Cu toți vorbesc, fără de teamă
fiindcă ăsta-mi este felul
Dar când se văd băgați în seamă
li se înfierbântă cerebelul..

N-am făcut avansuri niciodată
niciunui teleleu, ce mi-a vorbit
Mi-e sufletul curat și fără pată
și-i treaba lor, de m-au dorit.

Cu capul sus am mers pe drum
orișiunde am rătăcit în viață
N-o să mă schimb tocmai acum
să creadă că la minte-s creață

Sunt damă bine, pentru mine
nu-s pradă bună de-agățat
Mă port cum știu, fără rușine
și cum îi felul meu adevărat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu