...

...
...

sâmbătă, 18 aprilie 2015

Altă poezie

Poezie, poezie
ia să-mi spui acum tu mie
Cum se face, cum se scrie
despre tine-o poezie


Că sunt mic, nu știu nimic
despre tine, vreau să zic
Eu cât am condei cu pic
să te scriu, așa un pic
De-nvățat, am învățat
lecții bune am luat
Și la alții le-am predat
să le treacă pe curat
Poezie, poezie
numai de drag aș rescrie
Tot ce-mi trece prin cap mie
de popas la critichie, să le fie
*
Eu aici nu scriu nimic
mă joc numa* pe hârtie
Și pun tot la loz în plic
ce-o să fie? ”Poezie”(!)
Că deloc nu știu a scrie
pe caiet alunec pixu
Și-mi bat joc de poezie
ca să ajung de tot râsu
*
(ca o morală)
Îmi scriu sufletul la greu
fiindcă ăsta-i felul meu
Ca să vadă toți nărozii
cum se târăsc miriapozii.
Eu.
Acesta-i un pamflet. Mulțumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu