...

...
...

sâmbătă, 18 aprilie 2015

Bună ziua

Am și eu(ca tot omul un fix al meu) altfel n-aș fi normală, pentru prietenii care mă cer în lista lor, dar nu spun măcar două vorbe ori un salut, te adaugă și-atât, lista să fie doldora. Eu nu prea cer prietenii, dar nici nu accept dacă nu simt.

Bună ziua

Pentru prietenii care m-au vrut
un nume-n plus în lista lor
Vă spun din sufletu-mi durut
bine-ați venit și vă implor


Să-mi dați binețe când și când
nu cred că cer așa de mult
Eu sunt aici oricum și-oricând
în listă de v-am încăput

Sunt doar un nume-adăugat
atât de simplă, nepătată
Să mă saluți am tot sperat
nu sunt așa de importantă

Sau ai putea c-un ”mulțumesc”
să-mi bați în poarta inimii
Să-mi amintești că te cunosc
de pe manșeta mânecii

Bună ziua, prietene ce-mi ești
un nume fără vreun cuvânt
Pe mine-aicea mă găsești
sunt o umbră pe pământ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu