...

...
...

luni, 17 august 2015

Destine

Ne-am cunoscut întâmplător
mergeam pe drumuri diferite
Și nu mi-a fost deloc ușor
când te-am privit să te țin minte
Dar mai apoi, într- altă zi
în calea mea din nou ai apărut
Și ca și cum aș fi simțit
că ne-a fost dat să ne-ntâlnim
A fost deajuns doar o privire
ce, în treacăt fie spus
M-a încărcat de-o împlinire
a gândului, departe dus
N-aș fi crezut să fiu în stare
să te cuprind în brațe, tot
Chiar prin trăiri imaginare
în sufletu-mi să-ți fac un loc
Au trecut zilele de-a rândul
cu tine încropind povești
Fără să văd cum trece timpul
ci doar simțind că nu îmi ești
Nici n-am visat să cer mai mult
puteam să jur că te iubesc
Dar chiar acest banal tumult
mi-a dat impuls să mă trezesc
Trăim în epoci diferite
tu viețuiești ca un Nabab
La mine-i sufletul ce simte
dar pentru tine-i prea sărac
Tu lumea-ntreagă la picioare
eu doar cu-o inimă de dor
Am doar o șansă de scăpare
să-nchei povestea mai ușor.
08 08 2015
foto - net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu