...

...
...

luni, 17 august 2015

Un alt ceva

Uneori am impresia că nu aparțin acestor locuri
parcă alt cineva ar locui aici nu mă regăsesc total,
ca și cum cineva se joacă în mintea mea și-mi spune ce să simt.
Aș vrea să ies din trupul ăsta care nu-i al meu, nu-mi aparține,
nici el nici amintirile sau trecutul lui.
Mă năpădesc simțiri ce nu-s ale mele,
și pe care nu mi le-aș imagina.
Scriu.
Dar nu scriu eu,
un alt ceva mă îndeamnă să o fac.
De ce?
Ce anume cotrobăie pe rafturile sufletului,
și-mi pune litere în buricul degetelor ca eu să le dau sens?
Locul meu nu-i aici.
Trăirile astea nu-mi sunt cunoscute.
Bulucesc în mine dar nu le-am chemat.
Simt acut o nevoie care nu-i a mea.
O cer cu ardoare și e mai bine să nu vină,
pentru că prea intens o simt.
De unde vin și unde se duc, nu știu,
dar trec prin mine ca un val.
Și aerul din jur e alt fel...
...dă-mi o portiță de scăpare
foto - net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu