...

...
...

sâmbătă, 1 septembrie 2012

Floarea pasiunii

Floarea pasiunii

Iubirea înfloreşte-n suflete pereche
Şi-nalţă-n slăvi de odă, gânduri
De doruri, şi dorinţi divine împlinite
Nu sunt un suflet, rebel şi singur
Iubind cu voi, sunt numai unul ...

Am colorat iubirea, că-i mare vâlvătaie
Aşa-i şi dragostea-mi, în suflet ce nutresc
Cu inima şi trupu-mi, iubesc pasională
Tot ce-i frumos si bun - şi omenesc.

De deziluzii n-am să cânt, nicicând
Viaţa-i vâltoare şi-i frumoasă, când iubesc
Învolburat mi-e gândul, sunt vie şi trăiesc
Căci trăind iubesc, iubire sunt oricând.

Cum să mă sting, când inima-mi e vâlvătaie
De sentimente pure, de doruri şi dorinţi
Şi cum să înteleg, iubirea care doare ?
Când sufletu-mi vibrează, de dor neprihănit.
16-06-2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu