...

...
...

sâmbătă, 1 septembrie 2012

Lor ( pamflet cu adăugiri )

LOR...

( pamflet - cu adăugiri )

...Scriitorule iubit
slova este a ta vrere...
...să nu te opreşti din scris
dacă sufletul ţi-o cere...
...urcă-ţi versul pe feisbuk
publicului să dai miere...

...dulce este slova ta
când din inimă îţi pleacă...
...cititorul te-o cânta
sufletului tău să placă...
...te-o cinsti şi admira
pentru a ta vorbă curată...
...pusă-n rimă fermecată

scrie, c-am să scriu şi eu...
...un pamflet, o poezie
după cum sufletul meu...
...va simţi şi-ar vrea să ştie
dacă tot ce am făcut...
...va plăcut.

...eu nu sunt o scriitoare
ca să fiu nici nu gândesc...
...poezia mult îmi place
scriu cu suflet, vers cu vers...
...sunt o simplă amatoare
şi vă cânt cum ştiu - modest...

...am talent - şi nu mă laud
dac'am scris o poezie...
...am făcut-o pentru voi
deci, nimica pentru mine...
...n-am cerut şi nu cer lauri
sufletul curat să-mi fie...

...şi de-am scris o poezie
plecată din gândul meu...
...fără pix fără hârtie
cu plăcere-am scris mereu...
...căci hârtia este scumpă
şi n-am cu ce s-o plătesc...
...aş fi scos şi eu o carte
inima să-mi mulţumesc...

...sponsor n-am
dar nici nu caut...
...mulţumită-s pe feisbuk
am însă prieteni care...
...m-au citit şi le-am plăcut

iar acum în încheiere...
...eu cu drag vă mulţumesc
şi vă spun - La revedere !
...pân'la următoarea poezie.
18-08-2012

Getuţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu