...

...
...

sâmbătă, 1 septembrie 2012

Parodie în Alb Negru

Negru pe Alb
( parodie )

În albnegru am intrat,
Cam de vreo trei zile
Unde invitată am fost,
De un om de bine.

Mi-am făcut prieteni buni
Suflete frumoase,

Mi-au urat un venit bun,
Cu daruri alese.

Printre oameni în castel
Mă simt de minune,
Să-nvăţ ce nu ştiu de fel
Am şi de la cine.

Sfătuită sunt mereu
Când am o greşeală,
Să-nvăţ este ţelul meu
Şi nu cer socoteală.

Am postat cum am ştiut
Un poem, o poezie
Nu chiar tot ce am avut
Doar pe blogul meu.

Aş mai vrea, dacă se poate
Să mai explorez
Şi alte saloane culturate
Unde să postez.

Pentru asta am nevoie
De îngăduinţă
Invitaţii să primesc
Dacă-i cu putinţă.

Iar acum, ca să închei
Umila-mi dorinţă
Aştept propuneri şi idei
Pentru-a mea ştiinţă.

Că mă ve-ţi citi, ştiu bine
Eu vă mulţummesc
Încheindu-mi pledoaria
Jos mă iscălesc.

28-08-2012

Getuţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu