...

...
...

sâmbătă, 1 septembrie 2012

Să nu mă laşi


...să nu mă laşi în aşteptare
vreau să te văd iubitul meu...
...e crudă soarta ce te doare
dar în durere zac şi eu...

...mi-e sufletul o vâlvătaie...
la tine doar când mă gândesc...
...căci inima-ţi arde-n văpaie...
şi nu pot să ţi-o oblojesc.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
...să nu-mi faci inima amară
şi să dispari din gândul meu...
...o să te-aştept seară de seară
acolo unde-am fost mereu...

...cu gând curat şi bun, te chem
îmi arde sufletul a neputinţă...
...să rup, aş vrea acest blestem
ce inima îţi strânge-n suferinţă...

...către Cel Sfânt, pios mă rog
îngenuchind în fiecare seară...
...în tot, să mi-te-aducă-n prag
neprihănit şi plin de viaţă iară...

24-08-2012
 Getuţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu