...

...
...

sâmbătă, 1 septembrie 2012

Lor - pamflet

LOR ! ( pamflet - revizuit )

...Scriitor drag şi iubit
slova este a ta vrere...
...să nu te opreşti din scris
dacă sufletul ţi-o cere...

...urcă-ţi versul tot mai sus
publicului să-i dai miere...
...că nimic nu-i de ajuns
cultura, în veci nu piere...

...dulce este slova ta
când din inimă îţi pleacă...
...cititorul te-o cânta
sufletului lor, să placă...

...te-o cinsti, te-o admira
pentru a ta vorbă curată...
...gând ce-ncântă inima
pus în rimă fermecată...

...scrie, c-am să scriu şi eu
un pamflet, o poezie...
...după cum sufletul meu
va simţi şi vrea să ştie...

...dacă tot ce am făcut
v-a plăcut. Că-n poezie...
...inima când mi-a cerut
pus-am sufletul, a scrie...

...iar acum ca încheiere...
cu drag eu, vă mulţumesc...
...spunând un - La revedere !
datez şi mă iscălesc...
18-08-2012
Getuţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu