...

...
...

sâmbătă, 1 septembrie 2012

Puiul retardat

Puiul ( retardat )

- parodie

Am acasă în grădiniţă
Un pui, cât o prepeliţă
Nu ştiu cum s-a întâmplat
De-a ieşit cam retardat
Mic fiind l-am observat
Cum umblă împrăştiat
Nici să zburde nu putea
După cloşcă se ţinea
Când era prea obosit
Stătea-n tava cu mălai
Toată ziua pironit
Eu atunci l-am botezat
Tăviţă, pui retardat
Mâncăcios nevoie mare
Însă n-are căutare
Ceilalţi cum l-au zărit
Îl cam i-a la jumulit
Alergând-ul prin ogradă
Eu văzând-ul singurel
Mi-am făcut milă de el
Şi l-am învăţat în casă
Stând şi el cu noi la masă
El pe jos cu frimituri
Şi o ceşcuţă cu apă
I-am mutat chiar şi tăviţa
Unde şade ziua-ntreagă
Când nu-i trebuie mâncare
Îmi stă pe lângă picioare
Se gudură ca pisica
Ciripind toată ziulica
Mulţumit că-i ocrotit
Câteodată mă întreb;
Cine oare poartă vina
De-a ieşit un retardat
Oul, puiul, sau găina
Care oul, a ouat?

28-08-2012

Getuţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu