...

...
...

sâmbătă, 1 septembrie 2012

Poemul inimii - Costel Suditu

22:53 8/28
Poemul inimii

Simt totul cum că se opreşte,
Copacul cum cu aripi zboară,
Cum răsăritul dă să moară,
Căci inima mi se grăbeşte;
Se zbate parcă pentru doi;
Îmi dă trăitul mai intens
De cât aţi vrea să-l ştiţi şi voi,
Greşit de des;
Nu-i nici un zor dar ea nu ştie
Zicala grabei care strică;
Oferă biata, zice, mie,
Mai mult, mai mult la o adică;
N-o întristez, îi fac pe plac,
O las să cânte cum îi place;
Îmbrăţişând-o, am să tac,
Pân’ ea s-o hotărâ şi-o tace.
Costel Suditu.
Fotografie: 22:53 8/28 
Poemul inimii

Simt totul cum că se opreşte,
Copacul cum cu aripi zboară,
Cum răsăritul dă să moară,
Căci inima mi se grăbeşte;
Se zbate parcă pentru doi;
Îmi dă trăitul mai intens 
De cât aţi vrea să-l ştiţi şi voi,
Greşit de des;
Nu-i nici un zor dar ea nu ştie
Zicala grabei care strică; 
Oferă biata, zice, mie, 
Mai mult, mai mult la o adică;
N-o întristez, îi fac pe plac,
O las să cânte cum îi place;
Îmbrăţişând-o, am să tac,
Pân’ ea s-o hotărâ şi-o tace. 
Costel Suditu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu