...

...
...

duminică, 16 iunie 2013

Bun venit în grădina sufletului meu

    curriculum vitae


 Mă numesc Zecheru Georgeta, născută Corbu; domiciliat în oraş Ianca judeţul Brăila şi am 47 de ani.
Primele clase primare, le-am absolvit în satul natal Perişoru, iar liceul în oraş Ianca.

   Despre mine nu sunt prea multe de spus; sunt un om normal, am început să scriu atunci când am simţit că nu mai pot ţine în mine, cuvintele, mai exact, anul trecut când, intrând prin grupuri literare şi citind poezie, s-a trezit în mine un talent
(adormit cu mulţi ani în urmă), da am mai avut o tentativă poetică prin anii  1985 - 1993 , dar nu era ca acum, să aibă cine să te citească şi am renunţat. Anul trecut, când am resimţit muza, am început să scriu, postând poeziile prin grupuri literare. Nu am avut intenţii serioase, dar când am fost anunţată că mi s-au publicat două poezii, într-o revistă de cultură universală, pe nume "Cervantes" , am simţit că mi se deschid drumuri nebănuite vreodată; şi de atunci scriu mereu. Am cititori fideli care mă încurajează să-mi urmez calea în slujba Cuvântului şi pe această cale, mulţumesc bunului Dumnezeu că mă veghează din împărăţia Cerului!

Getuţa Zecheru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu