...

...
...

duminică, 30 iunie 2013

Navigatori

Am fost aproape şi te-am ajutat
Atunci când, sprijin ai cerut,
De n-ai ştiut, te-am învăţat
Cum este bine şi-am crezut;

Vântul vieţii, în soartă, te lovea
Şi-am fost alături, să nu cazi,
Te apăram de vremea rea,
Când spuneai, că nu mai rabzi,

Faci lucruri, fără de -nţeles
Chiar de ţii cărarea, dreaptă;
Greşind fără vreun interes
Îţi arăt ce te aşteaptă;

Nu ştiu, de ce, nu mă-înţelegi
Şi de ce nu vrei să mai asculţi-
Că viaţa, are anumite legi,
Faci promisiuni, ca să le -ncalci;

Deşi îţi sunt mereu aproape,
În toate zilele, la bine şi la greu;
Mă răneşti cu vorbele deşarte
Pe care le arunci, ca un ateu,

Ţi-am fost şi mamă şi femeie,
Mă lovesc, de vorba ta, la greu
Sari în sus, ca o scânteie;
Când vreau să spun ceva şi eu,

Chiar de nu asculţi întotdeauna,
Măcar atunci, când plin de calm-
Ajută-mă, să depăşim furtuna
Ancorând, din nou, corabia la mal!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu