...

...
...

sâmbătă, 1 februarie 2014

Remember

Într-o sală mare
De lume încărcată
Cânta în difuzoare
Muzică dansantă!

Ascultam vrăjită
Lângă o fereastră
Și priveam pierdută
Înserarea albastră!

Dintr-un colț anume
Printre dansatori,
Am zărit doi ochi
Ce mi-au dat fiori!

Eram prea uluită
De privirea ta,
Că inima vrăjită
Parcă te chema!

Cât timp melodia
Ritmul își menține;
Până să-mi dau seama,
Erai lângă mine!

Cu îndemânare
De mijloc m-ai prins,
Ca un val de mare
Dansul ne-a cuprins!

A fost de-ajuns
O privire-adâncă
În magia serii,
Tainic să ne prindă!

Am ieșit apoi
La lumina lunii
Însetați de noi,
Arzând ca tăciunii!

Printre-mbrățșări
Ne spuneam cuvinte,
Uzi de sărutări,
Făcând, jurăminte!

Feeria nopții
În zori s-a pierdut
Păstrând amintirea
Că ne-am cunoscut!

Muzica ne cheamă
Astăzi înapoi
Și ne cere parcă
Să fim iarăși doi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu