...

...
...

marți, 16 iulie 2013

Despre iubire

Spune-mi, ce cuvinte să adun
Să scriu, povestea de iubire?
Te port în gândul, cel mai bun,
Cea mai frumoasă amintire,

Ţi-aduci aminte, frumuseţea
Anilor trecuţi, în care noi,
Fără s-avem în grijă, tinereţea,
Ne luase-n valuri, pe-amândoi?

Eram prea cruzi şi inocenţi
Pentr-o iubire, aşa de mare;
Că te rugam, să nu mă minţi
Şi dacă poţi, să ai răbdare,

Spune, în ce nuanţe, să îmbrac
A mea poveste, de iubire
Lumea spunea, că eşti sărac
Şi-o să-mi aduci dezamăgire,

Dar nu puteam să mă dezleg
Cu inima din piept să te arunc,
Vroiam să fii al meu întreg
Să nu te port numai în gând,

Şi te iubeam, şi te doream
Dar nu eram deloc în stare,
Lanţul nefericirii să destram
Ca să-ţi mai ies odată-n cale,

Să povestim despre iubire
Cea mai frumoasă amintire!

15__07__2013 Getuţa Zecheru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu