...

...
...

marți, 16 iulie 2013

Nu mai sunt, dar am pe vino-ncoace

Nu mai sunt tânără
Dar, cică, sunt frumoasă
Îmi scrie un bărbat,
Tocmai de peste -ocean

Spune că vrea să vină
Ca să mă ia de-acasă
Şi poate, împreună
Să punem de-un 'cancan',

Mai spune că-i bogat,
Şi-are maşini, la scară,
o vilă cu piscină, 
iar pe facebook
de poza mea, 
s-ar fi împiedicat,

Că este îndrăgostit 
peste măsură
Şi vrea ca eu, 
să-l plac, neapărat -

Un altu'mi spune, 
că ar fi veterinar
Şi-i plac vacanţele 
Aici, în Europa,

La fel şi el doreşte 
Ca să-i răspund, măcar
La un mesaj, 
că rău se chinuieşte

Ce să-i răspund, când eu,
Sătulă de probleme
Ce mă astupă, până peste cap
Nu vreau să mă încarc 
şi cu ale lor belele
Din care sigur, 
n-am şanse ca să scap.

Dar pretendenţi sunt mulţi
Ce vin din altă zare
La poza mea, cu toţii jinduiesc
Lăsaţi-mi frate, 
mesageria-n pace
Că nu sunt de vânzare 
şi nici nu vă doresc.

va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu