...

...
...

duminică, 28 iulie 2013

Milionar închipuit - ediţie de week.end

  Mi-au plăcut şi-mi plac proverbele, unele chiar mi-au fost învăţăminte, altele le-am amintit în momente potrivite şi tot aşa. Ce urmează să vă spun, pare o poveste şi e totuşi o întâmplare.

 Cred că toată lumea a auzit de Netlog; de curând mi-am redeschis şi eu un cont acolo(de parcă n-aveam destule pe cap, dar trebuia :D ), vizitatori sunt şi nu prea, dar mesajele curg ca aversele vara.
 Mi-a atras atenţia un mesaj mai puţin obişnuit( binenţeles că nu cred o iotă) şi iar ajung la proverbe (Dumnezeu îţi dă, dar nu-ţi bagă şi-n traistă) :)))

 Mesajul sună cam aşa după o traducere Google: ""Dragi Getuța Zecheru,

Vă salut în numele lui Dumnezeu cel Atotputernic, este plăcerea mea și dorința cea mai mare a vă întâlni și îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru această oportunitate pentru noi să știm unii pe alții.

Eu sunt Domnul Benjamin Debrah un cetățean din Ghana lucrez cu Banca Barclays a GhanaI. Au în banca mea existenta o sumă mare de bani, care aparține unui client, domnul Daniel Zecheru, care se întâmplă să aibă același nume de familie a ta . Fondul este acum fără nici o cerere pentru domnul Daniel a murit într-un cutremur mortal în China, în 2008. Vreau cooperare, astfel încât pentru a face banca va trimite fond în calitate de beneficiar și rudă la fond.

Această tranzacție va fi de un mare ajutor reciproc pentru noi. Trimite-mi răspunsul dumneavoastră de interes, astfel că vă voi da detalii.
  • Strict trimite-l la contul meu de e-mail privat: /şi urmează o adresă de e-mail (verificată de altfel) apoi : 
  •  sau trimite-mi adresa ta de email pentru a va trimite detalii despre această tranzacție.

  • La primirea răspunsului dumneavoastră, eu vă va oferi detalii ale tranzacției. Și o copie a certificatului de depozit ale Fondului și, de asemenea, certificatul de constituire a societății care a generat fond.
  • Cel mai bun ceea ce privește,
  • MR. Benjamin Debrah." acesta este mesajul, iată şi răspunsul meu:

  • " Domnul meu drag, întrucât nu cunosc limba engleză, îţi voi răspunde în limba mea natală. Nu cunosc nicio persoană cu numele Daniel Zecheru, nici n-am avut vreo rudă care să fi murit în vreun cutremur, dar dacă n-aveţi ce face cu banii, puteţi să mi-i trimiteţi mie prin Western Union, că tot sunt în criză de bani şi sănătate! Mulţumesc anticipat!"

  • Pare incredibil, omul insistă; am verificat e-mail.ul trimiţându-i un clip(pps), la care mi-a răspuns, cu datele sale personale un nr  din mai multe cifre(pare a fi de telefon, deşi m-a amuzat scrie nu de celule :))) ) şi îmi cere la rândul meu date exacte ca să poată să-mi tranzacţioneze fondul respectiv.

  • Binenţeles că nu sunt atât de naivă să cred toată povestea asta. Dar stau şi mă gândesc: dacă e totuşi adevărată? Sunt o bună creştină şi nu mi-aş însuşi ce nu-mi aparţine. Sau, vorba proverbului sus amintit "Dumnezeu îţi dă, nu-ţi bagă şi-n traistă" :)) Poate mai sunt descendenţi ai defunctului, (dar nu-s rude cu mine) şi chiar au nevoie  de banii ăştia.

  • Nu mi-ar strica nici mie nişte bani picaţi aşa din cer ( 2000 de Roni, de i-aş avea aş rezolva nişte probleme urgente) nu ştiu cât e fondul defunctului, am spus cât mi-ar trebui mie :)))

  • În fine, dacă apare vreun moştenitor să mă contacteze (dar, tare mi-ar plăcea să fiu eu aia :)))  )

  • Hai  să trecem la treburi mai serioase 

  • Getuţa Zecheru (am înţeles că e bine să-ţi semnezi scrierile )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu