...

...
...

luni, 7 aprilie 2014

Durerile mele

Eu plîng pentru ce mă doare
Nu să mă pun la adăpost
Nici nu mă plîng la întîmplare,
Dar cînd plîng o fac cu rost!

Altora, doar li se pare
Că am suflet patriot
Dar adîncul tot mă doare,
Ca să fac ceva nu pot!

Că sunt mic și sunt nevolnic
Port cu mine-un handicap
Pentru țară mă simt vrednic,
Din durerea-i cum s-o scap?

Plîng și eu cum pot, cu sinea
Cînd mă rog la Dumnezeu,
Să scap de boală, omenirea
Ca să ne mîntuim de rău!

Cînd mai văd cîte-un nevrednic
Că se plînge pentru țară
Mă cuprinde un gînd nevralgic,
Mai, că l-aș zvîrli afară!

N-am puteri să dărîm case
Că-s mic și neputincios
Simt durerea pînă-n oase,
Dar am suflet credincios!

Și trăiesc doar cu speranța
Într-o viață mai decentă
Țărișoara să-nflorească,
Nu, să fie dependentă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu