...

...
...

luni, 7 aprilie 2014

Patriotică - mă doare țara - pamflet(bocet)

mă doare ţara
din mersul meu împiedicat
mă doare şi suspină
să nu mai port pe lume,
handicap
mă dor şi ochii în lumină

mă doare țara în cîmpie
de s-ar putea, aș candida
s-o scap cumva, de sărăcie
mă doare toată ţara mea

mă doare ţara
din românul care pleacă
slugă departe, pentru un boţ de pîine
mă doare ţara asta toată
și viaţa pentru mîine

mă doare țara, în lung și-n lat
mă doare-n sărăcie
ce am avut, la toți am dat
și holda din cîmpie

mă doare țara
de la Nord la Sud
mă doare toată vara
în adevărul ăsta crud
mi-e toată inimioara

mă doare țara
de la Est la Vest
și Basarabia, mă doare
dar în durere nu-i vreun rost
să-i fac o sărbătoare

mă doare țara
și al ei popor
sărac, pînă departe
dar cînd mă doare în viitor
nicio scăpare nu se-arată

mă doare ţara
și-n mama ei de sănătate
m-am încins peste măsură
și mă doare-n libertate
pîn-la pîinea de la gură

ne doare țara ce-o iubim
ne doare, peste poate
mai patrioți nu știm să fim
însă ne doare pîn-la moarte

mă doare ţara
ei şi ce?
pe toată lumea asta doare
dar stăm cu toți pe internet
ca să plîngem pentru ţară!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu