...

...
...

luni, 7 aprilie 2014

Fără titlu

Eu n-am nimic de comentat
Că sunt umil și sunt sărac
Dar cînd mă uit la cîte unii
Cum se îmbuibă ca nebunii
Că au și casă au și vilă
Iar jos la scară o mașină,
Sau poate două cine știe
Le are-acolo ca să fie,
Lîngă garaj un ATV
Mai fac și show pe la tele

Iar alții care dorm pe-afară
Nu au nici ce băga în oală
Se-mbracă doar cu ce apucă
C-o țoală roasă, subțirică
Sunt necăjiți și vai de ei
Mai au și-acasă prichindei
Care le cere de mîncare
Ce să le dea dacă nu are

Poate vor ca să muncească
Un loc de muncă nu găsescă
Dar criza-n țară este mare
Și-ncepe de la guvernare

Eu n-am nimic de comentat
Dar cînd mă uit la cîte unii
Care se-mbuibă ca nebunii
Îmi vine să-i lovesc la cap
Să nu mai facă show-uri care
Duc lumea toată-n disperare
Cu laudă și fală mare
Că au de toate-n bătătură
Iar altu* ca să aibă, fură

Și uite-așa m-am supărat
Pe cel bogat și lăudat
Care se crede împărat
Că tot nimic n-am rezolvat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu