...

...
...

miercuri, 8 mai 2013

Mama

A venit în vizită la mine mama
Din satul ei şi al copilăriei mele-
S-a înnoptat fără să ne dăm seama;
Tot povestind de noi şi toate cele,

Mergeam să îi fac patul să se culce
Dar, deodată m-am oprit în prag!
În genunchi ea se ruga şi făcea cruce
Şi-n rugăciunea ei m-am aşezat.

O linişte divină parcă se lăsase
Şi peste noi lumina cerului cădea;
Până şi aerul din jur se -nfiorase,
Când mama rugăciunea îşi spunea.

Când eram copil, mi-aduc aminte
Cum în jurul ei, pe toţi ne aduna
Şi ne spunea poveşti cu cele sfinte,
Pe care le -nvăţase de la mama sa.

A venit în vizită la mine mama
Din satul ei să-mi facă-o bucurie!
S-a înnoptat fără să ne dam seama,
Tot povestind de-a mea copilărie.

14 04 2013

foto - James-Jebusa-Shannon - 1862-1923

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu