...

...
...

miercuri, 25 februarie 2015

...cu alte cuvinte

Azi n-am avut ce face și m-am plictisit între două litere d și p
.
Una mă trăgea de mânecă, cealaltă înapoi.
Am vrut să le scriu ca să mă lase în pace să mă plictisesc mai departe,
dar n-au vrut în ruptul capului să se lase păgubașe.
Dacă am văzut că nu-mi dau pace,
le-am băgat într-un buzunar și-am tras fermuarul peste ele, zic, poate se liniștesc.
Da de unde, ele se învârteau ca proverbul într-o căldare, și țipau să le dau măcar drumul.
Le-am scos apoi afară, că tot era soare, să se bronzeze, să mă lase-n plictiseala mea
Când să le las jos am văzut pisica și mi-a fost frică să nu le mănânce
așa că le-am adus înapoi în casă și le-am spus povești până-au adormit.
Cu alte cuvinte m-am plictisit degeaba....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu