...

...
...

joi, 26 februarie 2015

Moda (parodie)

Dacă-n roșu mă îmbrac
al meu soț, se enervează,
Îmi spune că sunt un drac
și dezamăgit, oftează


Am încercat și cu verde
silueta, să-mi îmbrac
În speranța că mă vede,
ori să-i fiu cumva pe plac

În galben, nu-mi place mie
e-o culoare desuetă
Ce stârnește gelozie,
iar eu vreau să fiu cochetă.

Nici în gri, nu a mers bine
sau poate n-a observat
Că nuanța asta-mi vine
mănușă, pe trup stilat

Nu mai știu în ce culoare
să-mi îmbrac trupul frumos
Ca să pună în valoare,
tot ce-ascund, acolo jos

Tricou roșu, azi mi-am pus
așezată-ntr-un fotoliu
Și un trening mai închis
negru, ca s-arate doliu

Poate-i stârnesc interesul
și cu alți ochi mă privește,
Ori se întărește sexul
și degrabă mă iubește

Dar, nici asta n-a ținut
am oftat, descumpănită,
Ori poate nu m-a văzut
și sunt tare necăjită.

Am decis să umblu goală
doar prin odăița mea
Poate, poate i se scoală
vreun gând și de altceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu