...

...
...

miercuri, 25 februarie 2015

Doar pentru tine scriu

Ce uşor mi-ar fi dacă n-aş iubi
aş scrie povestea din pruncie,
Sau poate aş cânta doar inimi,
aceleași versuri, din altă poezie


Ce uşor era să nu te fi întâlnit
să fi avut în loc de inimă, o piatră
Poate nu m-ar fi durut, cât am iubit,
nici n-aș fi fost acuma supărată!

Te-am găsit pe drumuri neumblate
și-am scris de-atunci atâta poezie
Nu ştiu dacă-au rămas doar filele pătate,
ori viața mea, ți-am închinat-o ţie.

Doar pentru tine am ales a scrie,
să înfloresc, cuvintelor pe tâmple
Aceleași flori din vara mea târzie,
sau un apus ce stă să se întâmple!

Aș vrea să-ți cer, doar un minut
din timpul tău atât de preţios
Poemul care-l scriu și-n care sunt,
să-l înțelegi doar cât ți-am fost!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu