...

...
...

miercuri, 25 februarie 2015

Cu tine


Nu mă mai gândesc la tine,
dar te port în gând mereu;
Și oricât ți-ar merge bine,
fără mine o duci greu.
*
Că doar eu îți ies în cale
dimineața când te scoli;
Când ți-aduc la pat cafele
și vreo două, trei țigări.
*
Te îmbraci, abia la zece
ca să ieși în bătătură;
Până seara, ziua-ți trece,
mahmurind de băutură.
*
Nu mă mai gândesc la tine
ține minte, ca să știi...
Atunci când dorul te sfâșie,
mă ascund pe la vecini.
*
Ziua stau numai în casă
n-am cu cine să vorbesc-
Când de mine nu îți pasă,
mă găsești pe internet.
*
Acolo este lume multă
am cu cine discuta;
Deși tu, mă crezi o tută
îți spun că nu este-așa.
*
Tu ești bolnav de gelozie,
dar boala asta n-are leac;
Atunci când sunt în poezie,
să știi c-atâta pot să fac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu